Kérdésed van? Hívj minket! +36 20 317 9287

A Chilion története

2014 óta bejártuk az országot, kiállítottunk a SZIGET fesztiválon. Meghódítottuk Budapestet, Szegedet, a Balatont és a Dunántúli régiót, Hollandiát, Ausztriát, de még Dániában is rendelkezünk viszonteladói hálózattal.

2015-ben megnyertük a Magyar Telekom éves Weblap Szépségversenyének fődíját, a szakmai zsűri döntése alapján, 5.000.000 Ft marketing fődíjat bezsebelve. Ez az elismerés hozzásegített minket ahhoz, hogy mindenhol az országban halljanak rólunk.

2016-ra felépítettük a legnagyobb magyar, "chilis" Facebook közösséget, mely mostanra több, mint 22.000 főt számlál és még mindig meghatározó FB közösség az országban.

2017-ben világbajnoki címet hoztunk haza az USA-ból (World Hot Sauce Awards). Jolokia 4X termékünket választották a világ legjobbjának “Pepper Blend” kategóriában. Erre különösen büszkék vagyunk, mert ebben a kategóriában nem a termék ereje, hanem íze, összetétele számít.

Nagy szerepünk van abban, hogy az országban egyre többen foglalkoznak kistermelőként különböző csípős termékek előállításával. Innovatív gondolkodásunkkal, ötleteinkkel utat mutatunk mások számára

Már-már klasszikusnak mondható receptjeink a kezdetek óta változatlanok, számunkra a csípősség mellett nagy szerepe van az ízeknek, minden kísérletezés a gasztronómia irányából indul.

2018-ra vállalkozási formát tudtunk váltani, magunk mögött hagyva a kistermelői vonalat, ezzel utat nyitva nagyobb volumenű terveinknek. Termékeink országosan elérhetőek a METRO és az AUCHAN áruházak polcain, melyre büszkék vagyunk.

2019-ben bevezettünk egy új termékcsaládot, fehér címkével kerülnek forgalomba. Nyitunk a fűszerek és a chutney-k irányába, a fejlődés nem áll meg…

2020-tól minden termékünk HACCP szabvánnyal rendelkező üzemben készül. Nagy hangsúlyt fektetünk a vásárlói élmény növelésére, kiemelten a gyors házhoz,-és csomagpontra szállításra, ez jelen pillanatban 2 munkanap. Fehér címkés, azaz limitált szériás termékeink folyamatosan változnak, új ízekkel bővítünk.

2021-ben a pandémia minket sem került el, ennek ellenére az egyetlen utat továbbra is a fejlesztésben láttuk. Új terület felé nyitottunk, ami a parajdi só kultusza köré épült. Szárított fűszerekkel keverve, prémium fűszerekké varázsoltunk ezt az izgalmas alapanyagot és egy teljes fűszercsaládot alkottunk meg. Azóta nagy kedvence lett vásárlóink körében.
 
2022-ben tovább fejlesztünk, illetve minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fordítunk a viszonteladó hálózatunk bővítésére. 
A szállítás és logisztika terén nagyot léptünk előre, legtöbb csomagunk még aznap vagy 1 munkanap alatt kézbesítésre kerül, ezzel növelve a vásárlás élményét!